رئیس اداره امور قرآنی اوقاف همدان گفت: آزمون حفظ قران کریم پنجشنبه ۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف همدان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سطح استان ثبت نام کردند افزود: آزمون حفظ قران کریم پنجشنبه ۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: امسال آزمون حفظ و مفاهیم قران کریم با مشارکت سه دستگاه اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مرحله کتبی آزمون ۹ اسفند ماه و مرحله شفاهی آن یک هفته بعد از آزمون کتبی برگزار می‌شود، افزود: امسال این آزمون در ۸ حوزه امتحانی در ۸ شهرستان و در شهر همدان نیز در مدرسه شهید حاجی بابایی برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: امسال به دلیل مشارکت  و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش بیش از ۳۰ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان نام نویسی کردند در حالیکه این تعداد سال گذشته نزدیک به ۵ هزار نفر بود.
وی اضافه کرد: افرادی که در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند در رشته‌های مفاهیم، حفظ و معارف قران کریم آزمون داده و در صورت کسب حد نصاب گواهی نامه دریافت می‌کنند.
جمالی از افزایش ۶ برابری شرکت کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان خبر داد و افزود : هم اکنون در مراکز آموزش حفظ قران کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان ۸ هزار قران آموز فعال هستند که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ج


آزمون حفظ قران کریم پنجشنبه ۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.

برچسب ها: سازمان اوقاف ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.