فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۱۶۸ رأس دام قاچاق در استان کشف شده است؛ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: طرح‌های مقابله با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان به‌منظور ارتقاء امنیت و آرامش در جامعه به‌طور مستمر در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع دام قاچاق علاوه بر ایجاد ضربه به اقتصاد کشور می‌تواند سلامت شهروندان را نیز به خطر بیندازد ، افزود: یکی از موضوعاتی که باقدرت در دستور کار پلیس قرار دارد بحث مقابله با ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور است.

مظاهری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۱۶۸ رأس دام قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز تعداد ۹۷۶ رأس دام قاچاق در استان کشف شده است ، افزود: از ابتدای سال جاری در راستای برخورد با قاچاقچیان تعداد ۳۶ نفر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد و با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را مختل نمایند باقدرت برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در هفته گذشته نیز با اجرای یکی دیگر از طرح‌های مقابله با قاچاق تعداد ۱۷ هزار قطعه جوجه مرغ قاچاق و بدون مجوز نیز کشف و ضبط شده است.

وی با تأکید بر اینکه قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت هیچ‌گاه در امان نخواهند بود، از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده این‌گونه موارد که به اقتصاد کشور و سلامت شهروندان ضربه وارد می‌کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

کشف دام قاچاق در خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.