جشن بزرگ مادرانه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قروه برگزار شد.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در این مراسم گفت: حضور پرشور بانوان در این جشن، نشان از ارادت به مقام و شخصیت حضرت زهرا (س) دارد و اینکه الگو‌های زندگی این بانو در جامعه حاکم شده، جای خوشحالی است.

حجت الاسلام «علی محسن منتشلو» افزود: بهترین الگو برای بانوان، حضرت زهرا (س) است که با توجه به این مطلب دانشمندان و متخصصان علوم دینی باید بیش از پیش ابعاد شخصیتی و سیره آن حضرت را در اختیار جامعه به ویژه بانوان قراردهند و مسیر را برای نشر معارف و فرهنگ فاطمی هموار سازند.

در ادامه امام جمعه شهرستان قروه هم اظهار داشت: شأن مادر در منابع دینی آنقدر بالاست که اگر شخصی مشغول نماز مستحبی است و مادرش او را صدا زند، نماز مستحبی را باید رها کرده و به مادر پاسخ بدهد.

حجت الاسلام «حسن باباییان» با انتقاد از کمبود فرهنگ فاطمی در خانواده‌ها و جامعه، افزود: نیاز است در خانواده‌ها فرهنگ فاطمی نمایان شود نه فرهنگ غربی و در واقع اگر در زندگی فرهنگ و طرز فکر فاطمی باشد حتما به مرتبه بالا خواهیم رسید.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.