عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: عوامل مختلفی در وضعیت کنونی دولت دخالت دارند و واعظی هم می‌تواند یکی از این دلایل باشد.

واعظی یکی از دلایل اختلافات درونی دولت است/ اقدام سردار سلیمانی کریمانه و جوانمردانه بودمحمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به بحث استعفاهای تعدادی از وزرا مانند حجتی و زنگنه در برخی از رسانه‌ها، گفت: این جوی است که مخالفان دولت به راه انداخته‌اند تا دولت را ناپایدار نشان دهند.

وی ادامه داد: البته برخی رفتارها مانند عدم یک پارچگی و انسجام در بدنه دولت هم باعث شده تا موضوع استعفاها به راه بیفتد اما جو عمومی و روانی کلی به وسیله مخالفان دولت برای وجود ناپایداری انجام شده است.

وکیلی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی نقش واعظی را در دولت مانند مشایی می‌دانند، اظهار کرد: عوامل مختلفی در وضعیت کنونی دولت دخالت دارند و واعظی هم می‌تواند یکی از این دلایل درونی دولت باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اما جو زنجیره‌ای و سریالی ساختن استعفاها یک اقدام مهندسی شده برای ناپایدار نشان دادن دولت است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه ظریف وزیر امور خارجه یکی از دلایل استعفای خود را وجود ناهماهنگی در دولت عنوان کرده است، گفت: به نظر من اقدام سردار سلیمانی بسیار مسئولانه، کریمانه و جوانمردانه بود که بخشی از واقعیت را می‌شد در مصاحبه وی فهمید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار