مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۹۱ درصد از فرهنگیان استان اردبیل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه کارگروه اعضا صندوق ذخیره فرهنگیان استان با بیان اینکه عملکرد استان بالای میانگین کشور است، افزود: ۹۱ درصد از فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد فرصت سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت جزو برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش استان در پیشبرد اهداف تعیین شده است، اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان یک فرصت مطمئن برای سرمایه گذاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برخی جو سازی‌های ناروا نسبت به صندوق ذخیره فرهنگیان در سال‌های اخیر، خاطر نشان ساخت: صندوق ذخیره فرهنگیان امانتدار خوبی است و سرمایه فرهنگیان مصون از هر گزندی است.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش به وضع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با این وجود صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون کمتر از ۱۷ درصد سود برای اعضا پرداخت نکرده است که این نشان از مدیریت خوب این صنوق دارد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی و تابستانی حدود ۴۰۰ هزار نفر در مراکز اسکان پذیرش شده اند، گفت: گردشگری یکی از محور‌های توسعه استان اردبیل است و می‌تواند ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری صندوق فرهنگیان باشد.

انتهای پیام/ح

پذیرش اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.