فرماندار شهرستان بابلسر گفت: درختکاری به عنوان یک نهضت باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در آیین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری  با بیان اینکه درختکاری به عنوان یک نهضت باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد، گفت: اهمیت حفظ محیط زیست و کاشت نهال در امساب با تاکید استاندار مازندران در دستور کار شهرستان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: طرح کاشت نهال در بابلسر تا پایان ۱۵ اسفند به مناسبت روز درختکاری از سوی دستگاه اجرایی و مردم انجام خواهد شد تا ضمن ارتقا فرهنگ درختکاری در سطح جامعه، درخت به عنوان یک میراث ماندگار برای نسل‌های آینده حفظ شود.

فرماندار شهرستان بابلسر به کاشت ۲۲ هزار اصله نهال در شهرستان بابلسر با مشارکت دستگاه اجرایی و اقشار مردم خبر داد و گفت: نگهداری و حفظ نهال بعد از کاشت آن باید مورد توجه همگان قرار گیرد تا شاهد ایجاد فضای سبز و زیبایی در محیط شهر باشیم.

حسن زاده ضمن قدردانی از مدیریت مجتمع پذیرایی میزبان و مشارکت آن در حفظ و نگهداری نهال‌های کاشته شده در حد فاصل میدان معلم به امام حسین اشاره کرد و افزود: وقتی هر شهروند در کاشت یک نهال مشارکت داشته باشد، می‌توانیم شاهد حفظ نهال و درخت از سوی خود فرد در طول رشد آن باشیم و این فرهنگ باید در شهرستان بابلسر ارتقا داده شود.

انتهای پیام/ م

ضرورت ترویج نهضت درختکاری در شهرستان بابلسر

برچسب ها: عکس طبیعت ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.