کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت:سامانه بارشی از شب گذشته فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان آغاز کرده است و همچنان بارش‌ها ادامه دارد.

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز  آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، همچنان شاهد ناپایداری‌های جو بر آسمان استان هستیم.

وی با بیان اینکه  سامانه بارشی از شب گذشته فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان آغاز کرده است، افزود:  بر این اساس در اکثر مناطق استان افزایش ابر، بارش پراکنده باران،  باد شدید و توفان لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه کاهش می‌یابد و از روز جمعه شاهد افزایش بارش‌ها در استان خواهیم بود.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا در استان تغییر محسوسی نخواهد داشت کو بر این اساس اصفهان در گرمترین ساعات به دمای ۱۲ و در سردترین ساعات بامداد فردا به شش درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: در این بازه‌ زمانی، بویین ومیاندشت و میمه با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۲ درجه‌سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است. 

 

انتهای پیام/م 

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار