خجسته پور گفت: وظایف فرمانداران انجام کار اجرایی نیست بلکه بر اساس قانون ، فرمانداران مسئول هماهنگی و نظارت بر امور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار آرادان گفت: همانگونه که بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، استانداران نمایندگان عالی نظام در استان ها هستند ، فرمانداران نیز نماینده عالی نظام در شهرستان ها محسوب می شوند.

وی افزود: وظایف فرمانداران انجام کار اجرایی نیست بلکه بر اساس قانون ، فرمانداران مسئول هماهنگی و نظارت بر امور هستند و لذا فرمانداران در هر شهرستان بدنبال تحقق این دو وظیفه مهم می باشند .

خجسته پور تصریح کرد: نوپایی در همه ی زمینه ها نیازمند صبر و مقاومت فراوان است و خدای منان را شاکربم که جناب آقای افشار نادری بر همین اساس در شهرستان نوپای آرادان اقدامات شایسته ای را به انجام‌رسانده و هم اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

وی در پایان با تبریک به فرماندار پیشین آقای افشار نادری گفت:  به آقای افشار نادری تبریک می گویم که با یک کارنانه درخشان کار خود را در حوزه اجرایی کشور و نیز مسئولیت فرمانداری آرادان به پایان می رسانند. جناب آقای مجتبی بوربور ، فعالیت کاری خود را در نهاد ریاست جمهوری آغاز نموده و مسئولیت های مختلفی همچون معاون برنامه ریزی شهرستان ورامین را در کارنامه ی خود دارد .

معاون استاندار سمنان در خصوص وظایف جدید فرماندار آرادان خک اضافه کرد: فرماندار جدید آرادان در راس برنامه های خود خدمتگزاری به مردم را تعریف نموده و این مهم راهکاری جز در میان مردم بودن و تعامل مناسب با نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و در نهایت تعامل با همه ی مردم ندارد.  از فرماندار جدید آرادان انتظار دارم که توجه به مردم ، اصحاب رسانه ، تشکل ها و فعالان سیاسی و اجتماعی و عامه مروم را همواره مد نظر قرار داده و فراموش ننمایند.

انتهای پیام / گ

مراسم تودیع و معارفه فرماندار آرادان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار