فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم و مشترکان اینترنت تا جایی که امکان دارد باید از پرداختهای اینترنتی پرهیز کنند و یا از درگاه‌های کاملا مطمئن برای پرداخت استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان  در حاشیه دیدار با خانواده سرداران شهید اربابی در آران و بیدگل  اظهار داشت: مردم و مشترکان اینترنت تا جایی که امکان دارد باید از پرداخت‌های اینترنتی پرهیز کنند و یا از درگاه‌های کاملا مطمئن برای پرداخت استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی استان از ابتدای اسفند ماه و ادامه آن تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ افزود: مردم در برداشت‌های بانکی و همچنین خرید از مغازه‌ها حتما نکات توصیه‌ای انتظامی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در ایام مسافرت‌های نوروزی نیروی انتظامی استان با شروع فعالیت قرارگاه نوروزی در بخش‌های انتظامی و ترافیک به هم وطنان خدمت رسانی می‌کند و علاوه بر آن با توجه به گردشگر پذیر بودن استان از نیرو‌های انتظامی مراکز دیگر نیز در راستای اجرای این طرح استفاده خواهد کرد.

سردار معصوم بیگی در ادامه به موفقیت‌های نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: کشف ۳۲ تن انواع مواد مخدر یکی از مهمترین این فعالیت هاست که در پنج سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه کشف این میزان مواد مخدر هم جای خوشحالی دارد و هم باید نگران بود، افزود: مردم همواره باید مراقب سوداگران مرگ در محل زندگی خود باشند.

سردار معصوم بیگی به کاهش جرائم خشن در طی سالجاری در استان اشاره کرد و گفت: با وجود کاهش این جرائم در بخش‌های مختلف جرائم خرد مانند سرقت لوازم خودرو در استان افزایش داشته است. 

 
انتهای پیام/م 
 

دیدارفرمانده انتظامی استان اصفهان با خانواده سرداران شهید اربابی در آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.