فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از اجرای ۳۰ برنامه محرومیت زدایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۳۰ برنامه محرومیت زدایی سال ۹۷ در شهرستان زرندیهسرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در جریان بازدید از طرح‌های محرومیت زدائی مختلف در شهر مامونیه در مدارس و پروژه ابرسانی به روستای فرج اباد از توابع بخش مرکزی   زرندیه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از اجرای برنامه محرومیت زدائی در سطح شهرستان زرندیه با اعتبار ۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ افزا افزود: با کمک بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی مهمان و داخل شهرستان، ادارات مردم و خیرین قدم‌های خوبی را برداشتیم که در سال جاری هزینه‌های محرومیت زدائی ۲ میلیارد تومان و با ۳۰ عنوان برنامه محرومیت زدائی انجام شده است.

وی اضافه کرد: آبرسانی به ۳ نقطه، ساخت ۱۰ خانه محروم و ساخت مسجد و حسینیه و تعمیر مرمت در مدارس و مساجد و تهیه سی سبد جهیزیه و چهارصد سبد لوازم التحریر از کارهائی بود که در نقطه نقطه این شهرستان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم بار دیگر قدمی را به اتفاق مردم و مسئولین برای مردم در یکی از نقاط محروم برداریم و امیدواریم با همت مردم و مسئولین و گرو‌های جهادی قدم‌های بهتری را برداریم که باعث امید آفرینی در مردم خوب کشورمان شود.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حول قوه الهی یک نهادی است که از اول خدمت به مردم را از اولویت برنامه‌های کاری خودش قرار داده و محرومیت زدائی از اصول اولیه کارهابوده است.

پروژه آبرسانی روستای فرج آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه که توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه به طول ۶۰ متر حفر و لوله گذاری و ساخت مخزن آب ۶۰ متر مکعبی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در طول یک ماه ساخته و انجام شده است که در مراحل تست و پمپاژ آب است و بعد از تست بطور رسمی نیز افتتاح خواهد شد و مردم این روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهندشد.

انتهای پیام /ج

محرومیت زدائی ۳۰ نقطه از شهرستان زرندیه با اعتبار ۲ میلیارد تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.