فرماندار شهرستان زرندیه ازتامین ۴۵ تن پرتغال و ۳۰ تن سیب ویژه شب عید خبرداد.

تامین ۴۵ تن پرتغال و ۳۰ تن سیب ویژه شب عید زرندیهفدائی فرماندار شهرستان زرندیه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۴۵ تن پرتغال و ۳۰ تن سیب تامین شده است تا در ایام شب عید و نوروز در این شهرستان توزیع شود.

فدائی با بیان اینکه جهت تامین میوه شب عید اداره تعاون روستائی و جهاد کشاورزی این آمادگی را دارند که در صورت نیاز میوه وراد کنند افزود: جلسات تنظیم بازار و گشت‌های ویژه در سطح شهرستان فعال هستند تا نظارت کامل بر قیمت‌ها را در ۵ نقطه شهری و دو نقطه روستائی و در بخش مرکزی و خرقان نیز دارند.

وی اضافه کرد:یکی از کار‌های مهمی که درایام تعطیلات نوروز انجام میشود خدمات مناسب برای مردم و مسافران است که درجلسه ستاد تسهیات سفر نوروزی برنامه ریزی‌های لازم انجام و مقررشد تمامی ادارات و دستگا‌های مربوطه خدمات خود را هم به شهروندان و مسافرین این شهرستان ارائه کنند ودر تمامی ۵ شهر شهرستان زرندیه شهرداری‌ها و هلال احمر کیوسک هائی را جهت راهنمایی مسافران در مبانی ورودی و خروجی شهر‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: همه شهرداران ۵ نقطه شهری موظف شدند که فضای شهری مناسبی برای شهرواندان وبرای مسافرین فضلی پارک‌ها و نماز خانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را نظافت و رسیدگی و مرتب کنند.

انتهای پیام / ج

تامین میوه شب عید مردم شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.