قربانی گفت: ارائه خدمات حمل و نقل مناسب و همچنین اطمینان‌بخشی از مهم‌ترین اصولی است که باید توسط تمامی راهداران در نوروز ۹۸ رعایت شود.

ارائه خدمات حمل و نقل مناسب مهم‌ترین اصل در نوروز 98 است / اعتماد و اطمینان‌بخشی به مردم در اولویت برنامه‌های سازمان راهداریبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران قربانی معاون حمل و نقل جاده‌ای در مراسم گردهمایی روسا و مدیران ادارات کل راهداری کشور با بیان اینکه ۸ اصل رضایت‌مندی مردم در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز ۹۸ باید توسط مدیران کل ادارات راهداری رعایت شود، گفت: اصل اول ایجاد اعتماد و اطمینان‌بخشی است که باید با حضور مؤثر، به موقع و مشهود عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اصل مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای باید توسط تمامی راهداران در نوروز ۹۸ رعایت شود.

قربانی افزود: اصل ارائه خدمات حمل و نقل مناسب؛ ایمن، راحت، سریع و اقتصادی بودن آن است که باید در این حوزه رعایت شود تا مسافران در ایام نوروز سفر راحتی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: رشد ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفند / شکایت‌ مسافران از امداد‌ خودرو‌های جاده‌ای افزایش یافت 


معاون حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: اصل چهارم، اصل تأمین راه مناسب از جمله راه هموار، خود مصرف بودن راه به ویژه برای رانندگان غیرحرفه‌ای و نا آشنا با مسیر و بخشندگی نسبی است که باید برای جلب رضایت‌مندی مردم رعایت شود.

وی افزود: اصل لزوم آمادگی برای حوادث محتمل و غیرمترقبه، اصل اطلاع‌رسانی صحیح، موثر و به هنگام به مخاطبان، اصل ارتقا توان مدیریت راهبردی و گینامیک (پویا) و نمایش انسجام تشکیلاتی و اصل پارتو در اولویت قرارگیری اقدامات مهم و عدم اتلاف وقت برای موضوعات کم‌اهمیت از دیگر اصل‌هایی است که راهداران باید در این بخش رعایت کنند.

قربانی با بیان اینکه به مردم باید مثل اعضای خانواده خود نگاه کنیم، گفت: راهداران باید تمامی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن انجام دهند.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: راهداری در یک مثلث قرار دارد که اولین رأس آن عشق، دومین رأس آن سخت‌کوشی و سومین رأس آن تواضع و گذشت است.

گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سراسر کشور امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بررسی تمهیدات و اقدامات نوروز ۹۸ برگزار شد.

انتهای پیام/


  جزییات ۸ اصل رضایت‌مندی مردم در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار