اولین قسمت از مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» با رویکرد امیدآفرینی در جامعه ایرانی به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

«فال خوب، حال خوب» به سراغ شبکه پنج آمدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین قسمت از مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» با رویکرد امیدآفرینی در جامعه ایرانی بویژه در میان صنعتگران و تولیدکنندگان هموطن و در راستای حمایت از کالای ایرانی پنج شنبه ۹ اسفندماه ساعت ۲۰:۴۰ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

رضا صراف تهیه کننده و کارگردان این مجموعه در توضیح بیشتر گفت: «فال خوب، حال خوب» روایت‌هایی صمیمی از زحمات و کوشش‌های طاقت فرسای سازندگان محصولات ایرانی است که با بهره گیری از نقش آفرینی بیژن افشار در قامت راوی، بازیگر به تصویر کشیده می‌شود.

نویسنده «فال خوب، حال خوب» تصریح کرد: هدف از تولید این مستند، حمایت از کالای ایرانی و سازنده آن است و در این راستا سعی کرده ایم، روند تولید را به زبان نمایش بیان کنیم؛ رویکردی که شاید مخاطبان تاکنون کمتر شاهد آن بوده اند.

تهیه کننده و کارگردان «فال خوب، حال خوب» اضافه کرد: این مجموعه مستند کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که در ۱۳ قسمت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. فرزانه مژدهی فر، مجری طرح و مهدی پورقاسمی، مدیر تصویربرداری این مستند نمایشی هستند.

گفتنی است «فال خوب، حال خوب» پنج شنبه‌ها به صورت هفتگی ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن نیز روز جمعه ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/

برنامه جدید روی آنتن شبکه پایتخت می رود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار