فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار دپو موتور و لوازم یدکی خودرو‌های خارجی فاقد مجوز به ارزش ۱۱ میلیارد ريال در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موتور و لوازم یدکی خودرو‌های خارجی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، محل دپو لوازم یدکی و انواع موتور خودرو‌های خارجی توسط متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم در پوشش واردات کالا‌های مجاز از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور اقدام به انتقال کالا‌های غیرمجاز از این استان‌ها می‌کرد که با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

سردار میرفیضی افزود: ماموران انتظامی با همکاری عوامل پلیس آگاهی و نماینده صنعت، معدن وتجارت به محل دپو کالا اعزام شده و در بازرسی از آن، انواع مختلف موتور و لوازم یدکی خودور‌های خارجی قاچاق کشف کردند.

وی گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کشفیات ۱۱ میلیارد ريال اعلام شده که با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر پلمب شد.
انتهای پیام/آ

کشف ۱۱ میلیاردی موتور خودرو‌های خارجی در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.