به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد ، محمد حسین سالاریان زاده رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مشهد گفت: در حال حاضر فرآیند مشترکی در مراکز درمانی و بیمارستانی برای ارائه خدمات به
بیماران وجود ندارد و بیشتر مدلهای فرآیندی بر اساس تجربه ارائه میشود.
وی تصریح کرد: نبود استانداردها و ضوابط و مقررات در فرآیندهای ارائه خدمات موجب شده است بیماران در زمان مراجعه به مراکز بیمارستانی و بهداشتی درمانی دارای چند همراه برای پیگیری امور خود باشند.
رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به تحولاتی که در نظام سلامت و ارائه خدمات در حوزههای بهداشت، درمان،
آموزش و پژوهش در سالهای اخیر رخ داده است، زیر ساختهای تشکیلاتی و فرآیند ارائه خدمات باید از حالت سنتی خارج شده و به شکل نوین طراحی و اجرا شود.
سالاریان زاده افزود: واحدهای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاهها به عنوان مرکز تحقیق و توسعه سازمان محسوب میشوند و اگر اقدام موثری در این واحدها انجام نشود، نباید انتظار بهبود در سازمان را داشت.
وی تصریح کرد: رفع اشکالات ساختاری در
حوزه سلامت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مهمترین اولویت در سال آینده به شمار میرود.
سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هشتم و نهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.
انتهای پیام//ج.ر
رفع اشکالات ساختاری در حوزه سلامت مهمترین اولویت در سال آینده به شمار میرود