معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از برنامه ریزی برای بررسی آمار دقیق ورود گردشگران به استان اردبیل خبر داد.

برنامه ریزی برای بررسی آمار دقیق ورود گردشگران به استان اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی صبح امروز با اعلام این خبر افزود: بدون داشتن اطلاعات دقیق از ورود گردشگران برنامه ریزی منسجم امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: برای این مهم نیازمند همکاری دستگاه‌های دخیل در امر گردشگری بویژه نهاد‌های علمی مانند دانشگاه و پارک علم و فناوری هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تمامی سعی ما این است که با تشکیل کمیته‌های ویژه بحث‌های تخصصی در حوزه گردشگری را در ستاد خدمات سفر پیش ببریم و در همین راستا نیز کمیته تخصصی برنامه ریزی و آمار تشکیل شد.

فرشی اضافه کرد: باید با نگاه تخصصی به تمامی حوزه‌ها از جمله برگزاری تور‌ها توجه کنیم، همچنین تعریف تور‌های تخصصی می‌تواند در انسجام آمارگیری کمک کند.

وی در جلسه کمیته رسیدگی به شکایات نیز عنوان کرد: سازو کار مشخصی برای رسیدگی انتقادات و پیشنهادات مسافران نوروزی طراحی شده که در روز‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

تعریف تورهای تخصصی در اردبیل

برچسب ها: گردشگران ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.