علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌های کردی تا ساعت ٢٤ جمعه ١٠ اسفند ماه مهلت دارند نسبت به رفع نقص و یا شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیروان یاری دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی گفت : تعداد ٧٣١ اثر از ١٤١ شرکت کننده در سامانه الکترونیکی نخستین جشنواره رسانه‌های کردی  تا ٩ اسفند ماه ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد ٦٣١ اثر در بخش اصلی و ١٠٠ اثر در بخش جنبی بارگذاری شده است که شامل بخش گزارش، تیتر، سرمقاله و یادداشت، خبر، مصاحبه، طراحی و صفحه آرایی، طنز و کاریکاتور می‌باشد.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی، استقبال شرکت کنندگان از این جشنواره قابل توجه دانست و افزود: ٣٨ اثر در بخش نشریات دانشجویی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که این آمار رشد ١٠٠ درصدی را در بخش نشریات تخصصی و دانشگاهی را نشان می‌دهد.

یاری، به تعداد آثار رسیده به تفکیک استان‌های شرکت کننده در جشنواره اشاره کرد و افزود : ٤٥٢ اثر از کردستان، ۱۱۳ اثر از کرمانشاه، ٩٤ اثر از آذربایجان غربی و ٤١ اثر از استان ایلام به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی همچنین اضافه کرد: تعداد ۱۰ اثر، متعلق به نویسندگانی از تهران است که آثار آنان در رسانه‌های چهار استان کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام منتشر شده است.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی خاطر نشان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار بررسی رفع نقض آثار غیرفعال می‌شود و آثاری که شرایط شرکت در جشنواره را رعایت نکرده باشند از گردونه جشنواره حذف خواهد شد.

انتهای پیام/ع

ثبت ٧٣١ اثر در سامانه جشنواره رسانه های کردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.