۱۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر جاده در استان خراسان جنوبی وجود دارد که ۱۱ هزار و ۴۶۸ کیلومتر از جاده‌های سطح استان آسفالت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  جلال‌زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت : ۳۶۲ کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی روکش گرم، سرد و ماسه‌سرد شده است

وی افزود: حدود ۵۳ کیلومتر از جاده‌ها اجرای لایه نازک حفاظتی میکروسرفیسینگ و فوگسیل و ۱۶۰ هزار متر طول درزگیری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت : حدود ۱۰۰ کیلومتر دیگر از جاده‌های خراسان جنوبی تا پایان سال‌جاری لکه‌گیری و روکش حفاظتی آسفالت خواهد شد.

جلال‌زاده افزود : افزایش سطح خدمات جاده‌ها به‌وسیله خط‌کشی، شستشوی علائم، رفع نواقص علائم جاده‌ای، تعطیلی کارگاه‌های جاده‌ای غیرضروری در ایام نوروز و لکه‌گیری، درزگیری و روکش جاده‌ها با اولویت جاده‌های پرتردد و شریانی از جمله برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی برای نوروز ۱۳۹۸ است.

وی با بیان این‌که تعداد ۲۵ راهدارخانه فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر افزایش تعداد راهدارخانه‌ها در دست بررسی است و در صورت نیاز، احداث و تجهیز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد : تمامی راهدارخانه‌ها با حداکثر ظرفیت در نوروز جهت خدمت‌رسانی بهتر استفاده کنندگان از جاده‌ها، تجهیز و آماده می‌شود.

انتهای پیام/ک

بیش از ۱۱ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی آسفالت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.