کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید، از حضور در دو دیدار آینده تیمش در لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید، به دلیل دریافت کارت زرد عمدی در دیدار رفت برابر آژاکس آمستردام، از حضور در دو دیدار آینده تیمش در لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

در جریان پیروزی ۲-۱ تیم فوتبال رئال مادرید در خانه آژاکس آمستردام در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی‌ها بعد از این که از پیروزی تیمش مطمئن شد در دقایق پایانی مرتکب خطای بی موردی در میانه میدان شد که برای وی یک کارت زرد به همراه داشت.

راموس با دریافت این کارت دو اخطاره شد و بازی برگشت تیمش مقابل حریف هلندی را در سانتیاگو برنابئو از دست داد.

پس از این اخطار، گروهی معتقد بودند که کاپیتان رئال از عمد این کارت زرد را دریافت کرده تا پس از صعود تیمش به دور یک‌چهارم نهایی با خیالی آسوده به میدان برود، نکته‌ای که راموس هم در مصاحبه پس از بازی آن را تایید کرد.
او گفته بود: «اگر بگویم عمدی در کار نبود دروغ گفته ام.»، اما بعد تلاش کرد تا این گاف ود را بپوشاند و گفت: دقیقه ۸۸ حریف ضدحمله خطرناکی ترتیب داد و من مجبور به خطا شدم.

اما کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اوایل هفته پرونده‌ای برای راموس باز کرد و پس از بررسی موضوع او را ۲ جلسه از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان محروم کرد.
به این ترتیب کاپیتان راموس علاوه بر محرومیت از حضور در بازی برگشت برابر آژاکس در صورت صعود کهکشانی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نمی‌تواند تیمش را در دیدار رفت این مرحله همراهی کند.


بیشتر بخوانید:

احتمال جریمه پاریسی ها و یونایتدی ها از سوی یوفا

دیماریا جواب هیاهوی اولدترافورد و یونایتدی ها را داد/گلادیاتور جدید رم تیمش را مقابل پورتو پیروز کرد

سرمربی پرتغالی حساسیت سرخپوشان پایتخت را برانگیخت


انتهای پیام/

راموس به دلیل کارت زرد عمد ۲ بازی محروم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار