رویت یک یوفوی درخشان حین پخش زنده ناسا از ایستگاه بین المللی فضایی خبرساز شد.

حرکت یوفوی درخشان در امتداد ایستگاه بین المللی فضایی! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تهیه شده از پخش زنده ناسا از ایستگاه بین المللی فضایی عبور یک شی پرنده ناشناس یا یوفو را در نزدیکی این ایستگاه نشان می‌دهد. در این ویدئو این شی درخشان در حالی که در امتداد ایستگاه بین المللی فضایی و در پشت ابر‌ها در حال حرکت است دیده می‌شود.

این شی پرنده در حالی که تلاش می‌کند با کمک ابر‌ها از نمایان شدن مصون بماند در حال دور زدن بر روی زمین دیده می‌شود. بنا به باور نظریه پردازان توطئه شدئی که در این ویدئو در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی در حال حرکت است می‌تواند سفینه متعلق به فرازمینی‌ها باشد.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب Disclose Screen منتشر شد و ظرف مدت یک روز توجه بیش از هزاران نفر بیننده را به خود جلب کرد. یکی از آدمین‌های این کانال در کپشن این ویدئو نوشت: " من فکر می‌کنم می‌توان به راحتی مدعی شد این شی درخشان دیگر زباله فضایی یا چیز‌های مشابه نیست. این شی درخشان در نزدیکی مدار زمین قرار گرفته و نوع حرکت آن اثبات می‌کند که یک شی هوشمند است. دارای نیروی محرکه است و بر خلاف جاذبه زمین در حال حرکت است. شما در مورد این شی پرنده چه نظری دارید؟ "

انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " من سه شی پرنده را می‌بینم که در پشت ابر‌ها در حال حرکت هستند. " همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت: "این دقیقا شبیه یک یوفو است که من زمانی که کلاس دوم ابتدایی بودم آن را در آسمان مشاهده کردم. من دوستانم به همراه معلم مان را صدا زدم، ولی آن‌ها اصرار داشتند آن شی یک هواپیما است. "

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که ماه پیش نیز نظریه پردازان توطئه با استناد به یک ویدئو مشابه از رویت سفینه فرازمینی‌ها روی زمین خبر داده بودند. در آن ویدئو دو شی پرنده در پشت ایستگاه بین المللی فضایی دیده می‌شد.

انتهای پیام/

رویت یوفوی درخشان مشکوک در پخش زنده ناسا!

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.