بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: گفته بودم که سپاهان با امتیاز به اصفهان بازنمی گردد و خدا را شکر که ۳ امتیاز گرفتیم.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر ایمانی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر ۲ تیم آمده بودند که فوتبال بازی کنند و ما هم روی زمین خوب فوتبال بازی می‌کنیم. من گفته بودم که سپاهان با امتیاز به اصفهان بازنمی گردد که خدا را شکر که ۳ امتیاز گرفتیم و انشالله برای قهرمانی می‌جنگیم.

ایمانی درباره اینکه امروز هواداران تراکتورسازی استقبال کمتری نسبت به بازی با استقلال داشتند، گفت: این همه هوادار در این سرما می‌آیند ما را شرمنده می‌کنند و امروز هم ویژه مرا تشویق کردند و روحیه به من دادند و با همه وجود بازی کردم.

او درباره اینکه هواداران همانند کیانی، او را تشویق می‌کردند، بیان کرد: به هر حال دست هواداران درد نکند و نسبت به من لطف دارند و امیدوارم از این بعد هم با همه وجود بازی کنم و تراکتورسازی قهرمان شود.

بازیکن تراکتورسازی درباره اینکه این تیم خوش شانس است که بازی هایش با مدعیان قهرمانی در خانه هست، اظهار کرد: جدول نگاه می‌کردم بازی‌های ما آسان‌تر از رقیبانمان است. انشالله بازی به بازی پیش می‌رویم تا قهرمانی بدست آوریم تا هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

او در پایان درباره بازی با پرسپولیس و پدیده در تبریز خاطر نشان کرد: این تیم‌ها هم به تبریز می‌آیند و بدون امتیاز به شهرشان باز می‌گردند.


بیشتر بخوانید: 

مهاجم تراکتورسازی تا تعیین تکلیفش انفرادی تمرین می‌کند

بازیکن ناراضی تراکتورسازی همراه با استوکس در راه تبریز

آذرنیا: اروین به همراه استوکس به تبریز بازمی گردد


انتهای پیام/ 

اظهارات ایمانی درباره پیروزی برابر سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار