رقابت های تنیس روی میز دختران دانش آموز استان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

تقی زاده مسیول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قائنات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت های تنیس روی میز دختران دانش آموز خراسان جنوبی با شرکت تیم هایی از بیرجند،قائن، بشرویه، سرایان،فردوس، زیرکوه از هفتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.

وی افزود: در مقطع متوسطه اول تیم های بیرجند، قاین و فردوس سکوهای اول تا سوم و در مقطع متوسطه دوم تیم های بیرجند، قاین و فردوس سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

تیم منتخب این دوره از رقابت ها به مسابقات کشوری دانش آموزی اعزام خواهدشد.

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت های فوتسال بانوان خراسان جنوبی قهرمانی استان به میزبانی شهرستان نهبندان با حضور ۷ تیم در دو گروه ۴ و ۳ تیمی از هشتم اسفندماه سال جاری به میزبانی شهرستان نهبندان استارت خورد و روز گذشته با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در روز پایانی تیم های پردیس فردوس و استقلال بیرجند در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که تیم فردوس با برتری ۲ بر ۱ از سد حریف خود گذشت و علاوه بر کسب قهرمانی جواز حضور در رقابت های منطقه ای کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در دیدار رده بندی نیز تیم آبی پوشان بیرجند و قاین به مصاف هم رفتند که نماینده طلای سرخ تیم قاین با برتری ۲ بر یک از سد آبی پوشان گذشت و جایگاه سوم را کسب کرد

تیم اول این دوره از رقابت ها جواز حضور در رقابت های کشوری را به همراه تیم پیروزی بیرجند و نماینده طبس را کسب کرد.

انتهای پیام/ک

پایان رقابت های فوتسال بانوان خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان نهبندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.