مسئول بسیج صداوسیمای مرکز کردستان از اعزام ۴۰ نفر از کارکنان صداوسیمای مرکز کردستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

ادریس الماسی مسئول بسیج صداوسیمای مرکز کردستان صبح امروز در حاشیه بدرقه  این کاروان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: این کاروان با همکاری بسیج صداوسیمای مرکز کردستان به مناسبت ۲۰ اسفند «روز ملی راهیان نور» در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود:این کاروان زیارتی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت و آشنایی با رشادت، ایثار و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب از مناطق عملیاتی آبادان بازدید می‌کنند.

الماسی با اشاره به حضورچشمگیر جوانان و نوجوانان در این سفر معنوی  بیان کرد:این کاروان به مدت 4 روز از این مناطق بازدید و از نزدیک با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام آشنا می‌شوند.

گفتنی است؛ در سال ۷۸ مقام معظم رهبری با حضور در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس از یادمان‌های شهدا و مناطق جنگی بازدید فرمودند. در سال ۸۴ رسماٌ به دبیرخانه ستاد راهیان نور ابلاغ شد و کاروان‌های متعدد مردمی و اقشار به این مناطق بصورت رسمی اعزام شدند که با استقبال گسترده همچنان ادامه دارد. در ۲۰ اسفندماه سال (۹۳) در ستاد راهیان نور مصوبه‌ای صورت گرفت که به یمن سفر مقام معظم رهبری در ۲۰ اسفند ۷۸ به این مناطق، به روز ملی راهیان نور نامگذاری شد.

انتهای پیام/م

اعزام کارکنان صداوسیمای مرکز کردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.