کاربران شبکه‌های اجتماعی برای قدردانی از پلیس راهنمایی و رانندگی که روز گذشته خودروی فرهاد مجیدی را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده بود دست به کار شدند.

تماس مردم با ۱۹۷ برای قدردانی از ماموری که جلوبی فرهاد مجیدی ایستادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی برای حمایت از بهنام بهارلی، مامور وظیفه‌شناسی که در مقابل قانون‌شکنی فرهاد مجیدی ایستاد دست به کار شدند. آنها در تلاشند تا با برقراری تماس با  ۱۹۷ سامانه ارتباطی مردم و پلیس از این افسر وظیفه‌شناس ناجا  قدردانی کنند.

روز گذشته فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران و مربی فعلی این تیم با انتشار ویدئوی جنجالی در حساب کاربری اینستاگرام خود خبرساز شد. مجیدی که به دلیل سرعت غیرمجاز در بزرگراه مدرس تهران توسط پلیس راهور اعمال قانون شده بود در حالی که در برابر خواست مامور راهور مقاومت می‌کرد ویدئویی از برخورد خود با پلیس را ثبت کرد.


بیشتر بخوانید: درگیری لفظی فرهاد مجیدی با افسر راهنمایی و رانندگی +فیلم


مجیدی این فیلم را در حساب کاربری‌اش به اشتراک گذاشت و در  توضیح آن از رفتار پلیس راهنمایی و رانندگی شکایت کرد. با انتشار  گسترده این فیلم در فضای مجازی کاربران فضای مجازی هشتگ #پلیس_وظیفه_شناس را داغ کردند.


بیشتر بخوانید: #پلیس_وظیفه_شناس| انتقاد کاربران از برخورد فرهاد مجیدی با پلیس راهور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.