جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان ویگان امداد شهرستان ایجرود ۱۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

کشف ۱۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان  با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان و یگان امداد شهرستان ایجرود، حین گشت زنی در محور زنجان - بیجار ۲ دستگاه خودرو پراید و ال ۹۰ حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ کردلو تصریح کرد: پس از توقف خودرو‌ها، ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را به میزان ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کردلو توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری وموارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.