تکمیل بیش از ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی در کشور/ پروژه های بهداشتی خدماتی استان سمنان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته استمشاور وزیر بهداشت گفت: تا پایان سال جاری ، مرکز بزرگ جامع سلامت در زیر بنای ۱۰۷۰ متر مربع توسط بنیاد علوی در شهرستان میامی افتتاح می شود.‌

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پورهاشمی ، مشاور وزیر و دبیر مناطق کمتر توسعه یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با استاندار سمنان گفت:  در سال ۱۳۹۵( نودو پنج)، در مجموع ۹۰۰۰ پروژه بهداشتی در سطح کشور تعریف شد که از این تعداد ۶۵۸۰ پروژه در متراژ ۲میلیون و دیویست هزار  متر مربع نهایی شد .

 وی افزود: به منظور اجرای پروژه های نهایی شده ، تفاهم نامه ای بین استانداران ، روسای دانشگاه ها و خیرین سلامت در سطح کشور منعقد گردید و مقرر شد تا ۵۰ درصد اعتبارات توسط وزارت بهداشت و مابقی توسط استانداران، خیرین سلامت و روسای دانشگاهها تامین گردد.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه تا کنون به همت استانداران و خیرین در سراسر کشور ، زمین های رایگان زیادی با ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در اختیار وزارت بهداشت ، درمان و علوم پزشکی قرار گرفته است. ادامه داد: در حال حاضر با کمک استانداران ، خیرین و روسای دانشگاهها بیش از ۵۰ درصد از پروزه ها یعنی بیش از ۳۰۰۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده و امیدواریم با حمایت های آتی، شاهد بهره برداری و افتتاح سایر پروژه ها نیز باشیم.‌

پورهاشمی تصریح کرد: در مجموع ، پروژه های استان سمنان دارای پیشرفت خوبی بوده که برخی از این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ابراز داشت: تا پایان سال جاری ، مرکز بزرگ جامع سلامت در زیر بنای ۱۰۷۰ متر مربع توسط بنیاد علوی در شهرستان میامی افتتاح می شود.

انتهای پیام / گ

حضور مشاور وزیر بهداشت در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.