رئیس‌کل دیوان محاسبات در سفر به استان خراسان شمالی از کشف دو پرونده جدید مرتبط با حقوق‌های نجومی در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عادل آذر رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور با  بیان اینکه ۲ پرونده جدید مرتبط با حقوق‌های نجومی در سال ۹۷ کشف  شده است، گفت: عدد دقیقی از رقم پرونده‌های اخیر نداریم، اما باید بدانید که موارد پرونده به پرونده بررسی شده و بیشتر با جنبه پیشگیرانه در حال اجرا است.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده حقو‌ق‌های نجومی طی ۳ مرحله در سال‌های ۹۵ و ۹۶ ٬ اظهار داشت: در همان ایام گزارش این رسیدگی به مجلس ارسال و پرونده حقوق‌های نجومی به شکلی که در آن زمان مطرح بود٬ بسته شده است.

 آذر افزود: با این حال٬ رسیدگی جدی به نظام پرداخت حقوق و مزایا در سیستم‌های دولتی ادامه داشته و از طریق روش‌های پیش‌گیرانه با دریافت‌های نجومی قبل از پرداخت وجوه٬ برخورد شده است.

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور بیان داشت: در جریان رسیدگی به مرحله اول بحث حقوق‌های نجومی٬ مبلغی معادل ۵۲ میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت خورد.

آذر افزود: نظام پرداخت و چگونگی میزان پرداخت حقوق در دستگاه‌ها در رصد دقیق دیوان محاسبات است و هر بار ممکن است پرونده‌ای جدید به دادسرا ارجاع شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ب

توضیحات رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور  در خصوص کشف پرونده های جدید حقوق های نجومی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
محمدرضا
۲۲:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
یه سر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم بزنید..رییس برای خود ومعاونییش از ۴۶۰ ملیون تا ۲۲۰ ملیون معوقه پرداخت کرده برای کارمندان خ بهداشت ۱.۵۰۰. بعد گفتند چرا کم به ما دادین گفتند پول نیست. چرا ریاست برای خود ۴۶۰ ملیون واریز میکنه..بودجه هست..ومعاونتاش هرکدومد۲۲۰ ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مقام معظم رهبری قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان فرمودند. این قانون بسیار خوب است و حلقه بسته مدیریتی کشور را برای جوانان می‌شکند
با سلام وخدا قوت .خواهشمندم چرا در مجتمع صنعتی اسفراین مدیر حراست یک باز نشسته نیروی انتظامی با مدرک سیکل و حقوق دریافتی
تقریبا 9000000 میلیو ن تومان ماهانه ) قانون را دور می زند و هنوز مشغول به کارکردن می باشد .کسی هم رسیدگی نمی کند. در صورت امکان پیگیری و اطلاع رسانی نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
من بازنشسته ای هستم که عمرم را درراه تربیت بچه های این مرزو بوم صرف کردم.شاگردان من الان قاضی و وزیر ونماینده مجلس هستند به لطف خدا.من که معلمشان بودم الان ماهی ۲ملیون حقوق دارم وآنهاکه شاگردم بودند هرکدام میلیونها برابربیشترازمعلمشان حقوق ودرامددارند.خوب خداراشکر اززحمات خودشان است ولی آیااین عدالت است که این همه تفاوت دریافت حقوق بین کارکنانی که همگی برای یک دولت کارمیکنندوجودداشته باشد؟!!!محاسبه کنید!تفاوت دریافت حقوق ۲۰ملیون وبیشتر چه چیزی را دراین مملکت نشان میدهدجزتبعیض وبی عدالتی؟!آیاکسی هست که صدای یک معلم بازنشسته بیچاره رابشنود ودربرابراین همه بی عدالتی سکوت نکند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اختلاف حقوقها را دریابید و همسان سازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
تو این وضغیت بحران اقتصاد وله شدن زیرفشارهای شدید اقتصادی ،اینکه شاهد تفاوتهای چند ده ملیونی دریافت حقوق در نهادهاد مختلف هستیم بیش ازحد زجر اور وغیرقابل تحمله!چرا یک کارمند درهمین دولت داره کارمیکنت باید ۲یافوقش ۳ملیون حقوق بگیره ویه کارمنددیگه در دستگاه دولتی دیگه ۱۵ملیون الی۳۵ملیون حقوق بگیره؟کجای این عدالته اخه!این آدمو زجرکش میکنه.یه معلم بازنشسته ۲تومن حقوق بگیره ویه کارمند معدن مس سرچشمه درهمان شهر۲۵ملیون؟!!
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۷:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
مدیران و مسئولان همه حقوق ناچیزی می‌گیرند!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اصلا هم رصد نمیشه وگرنه اینهمه اختلاف دریافتی بین کارکنان سازمانهای مختلف وجود نداشت واقعا اختلافها خدایا به داد ما برس
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
فقط 2 نفر ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
هی کشف میشه هی کشف میشه ولی فرقی حاصل نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۵:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حقوق واقعي خودت چقدر مي باشد ؟ جناب آقاي عادل خان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دانشمندان دیوان محاسبات کشورمان موفق شدند دو پرونده نجومی دیگر را در سال 97 کشف کنند !!!! با این اکتشافات کشورمان رتبه برتر را در بین کشورهای جهان به خود اختصاص داد !! علی برکت الله !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
راهش شفاف سازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
گاهی با تلسکوپ به اسمان نگاه کردی ، نجم های ریزی می بینی تو آسمان پیش خودت فکر می کنی آیا انجا هم حیات و وجودی هست ؟ در مقابل حقوق نجومی ، آن نجمه حقوق ماست
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین کاظم پور
۱۴:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
چرا حقوق و مزایا شفاف ساز و در خدمت عموم قرار نمی گیره بابا از fatf بگذرید و یا حال که fatf ] این هم مانند اون به سرانجام برسونید