مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت در کرمان با قهرمانی میزبان پایان یافت.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت از صبح امروز با حضور مسئولان و دوچرخه سوران داخلی و خارجی در کرمان آغاز شد.

وی افزود: این تور طی ۴ مرحله با حضور تیم‌های داخلی و نمایندگانی از کشور‌های عراق، پاکستان، اردن، آذربایجان و یمن برگزار می‌شود.

اسلامی با اعلام اینکه در مرحله‌ی نخست این تور، دوچرخه سواران، محور هفت باغ کرمان به مسافت ۴۴ کیلومتر را رکاب زدند، تصریح کرد: در پایان این مرحله و در رشته‌ی تایم تریل تیمی، شهرداری کرمان با زمان ۵۶:۳۲:۵۱ بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های آذربایجان با زمان ۵۷:۱۸:۱۶ و عراق با زمان ۵۷:۲۱:۷۱ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها نیز فردا یکشنبه ۱۲ اسفند جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان آغاز می‌شود، پیش از آغاز این مرحله، طی مراسمی توزیع مدال مرحله‌ی اول مسابقات صورت می‌گیرد.

اسلامی گفت: مرحله‌ی سوم تور کرمان هم روز دوشنبه ۱۳ اسفند جاری در پارک پردیسان و جنگل قائم برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارمین و آخرین مرحله‌ی این مسابقات نیز روز سه شنبه ۱۴ اسفند جاری از مقابل مقبره شاه نعمت الله ولی ماهان آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها ساعت ۱۵ در محل باغ شاهزاده ماهان برگزار می‌شود.

دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، ۱۱ تا ۱۴ اسفند جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ب

برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت در کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.