به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تاثیرگذاری شبکههای اجتماعی در جهان روز به روز در حال افزایش است و افراد تاثیرگذار در این شبکهها رکوردهای عجیب و حیرت انگیز بر جای میگذارند.
افراد مشهور در اینستاگرام که به اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران شهرت دارند با ارسال هر پست خود در شبکههای اجتماعی توجه افراد زیادی را به خود جلب میکنند و شرکتهای تجاری و تبلیغاتی نیز تلاش میکنند با جلب نظر این افراد و پرداخت مبالغی به آنها برای تبلیغ غیرمستقیم فعالیت هایشان بر شهرت و اعتبار خود بیفزایند.
همین مساله باعث شده نوزاد پدر و مادری که جزء اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند و قرار است چند هفته آینده به دنیا بیاید، قبل از متولد شدن ۱۱۳ هزار تعقیب کننده یا فالوئر داشته باشد.
شرایط خاص این نوزاد نشان دهنده به وجود آمدن نسلی جدید از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است که kidfluencerها یا بچههای تاثیرگذار نام گرفته اند و قبل از تولدشان هم در دنیای مجازی فعال هستند.
این جنین هنوز متولد نشده هالستون بلیک فیشر نام دارد که در خانوادههای اینفلوئنسر چشم به جهان خواهد گشود. قبل از وی خواهران دوقلوی او در اینستاگرام که الان شش سال دارند، دومیلیون طرفدار و تعقیب کننده داشته اند. کیلر فیشر پدر این دوقلوها میگوید ارسال پستهای دارای حامی مالی در اینستاگرام هر بار برای وی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار درآمد به ارمغان میآورد.
پست مربوط به اعلام تولد نوزاد جدید این خانواده هم ۴۰ هزار بار لایک خورده است. نکته جالب اینکه شرکتهایی همچون وال مارت، استپلز، ماتل و ... از هم اکنون برای ارسال پستهایی در حساب کاربری نوزاد یادشده و پرداخت پول به ازای آن اعلام آمادگی کرده اند.
در این میان تاثیرات عاطفی و فرهنگی و تربیتی این سبک زندگی بر کودکان کم سن وسال و نیز کمرنگ شدن حریم شخصی و امنیت روانی آنان به علت در پیش گرفتن این نوع زندگی سوالات و نگرانیهایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
منبع:مهر
انتهای پیام/