داور بین‌‎المللی فوتبال کشورمان جز گزینه‌های اصلی قضاوت دربی ۸۹ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که در حال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۳۷ امتیاز چهارم هستند.

در روز‌های گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت بوجود آمده و احتمال دارد این بازی لغو شود، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

همچنین در روز‌های گذشته اخبار زیادی درباره داور دیدار پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شد که حکایت از این دارد که اشکان خورشیدی داور ۴۰ ساله مازندرانی، گزینه اصلی قضاوت شهرآورد است و به احتمال زیاد او این دیدار را سوت خواهد زد. او در لیگ هجدهم بازی‌های حساسی را قضاوت کرده و عملکرد خوبی داشته است.

البته علیرضا فغانی هم جز گزینه‌های قضاوت دربی ۸۹ است. او پس از داوری در بازی رفت این ۲ تیم بیان کرد که دیگر این مسابقه را سوت نخواهد زد و علاقه‌ای به قضاوت مسابقه استقلال و پرسپولیس ندارد، اما داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: تا آغاز دیدار شهرآورد زمان زیادی مانده و از الان نمی‌شود نام کسی را اعلام کرد، زیرا ممکن است در یک هفته یا ... مانده به دربی اتفاقی رخ دهد که نظر ما تغییر کند.

او افزود: در حال حاضر تمامی داوران لیگ برتری و همچنین علیرضا فغانی، جز گزینه‌های قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس هستند و به موقع نام داور را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: ابتدای فصل به باشگاه‌ها گفتیم برنامه لیگ را به سرمربیانشان اطلاع دهند/ نمی‌توانیم مسابقات را خردادماه برگزار کنیم

شایعه لغو دربی پایتخت قوت گرفت

گزینه اصلی قضاوت دربی مشخص شد


انتهای پیام/

داور دربی ۸۹ چه کسی است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار