فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری دو متهم از سرقت‌های سریالی نیشابور با کشف یک هزار دستگاه ضبط و پخش خودرو رمزگشایی شد.

رمزگشایی از سرقت‌های سریالی در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردارمحمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی  گفت : با گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودرو‌های سواری در شهرستان نیشابور و اعلام شکایت مال باختگان، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده به فرماندهی انتظامی این شهرستان صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیشابور در این ماموریت ضربتی، طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی دقیق و علمی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره زنی و شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور پس ازچند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و دراقدامی غافلگیرانه متهم پرونده را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که با تناقض گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پرونده را داشت در برابر شواهد وادله موجود ناچار به بیان حقیقت شد و در مرحله اول تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و نشانی مالخر اموال مسروقه را نیز به کارآگاهان پلیس داد.

سردار تقوی افزود: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک هزار دستگاه ضبط و پخش سرقتی خودرو کشف کرد.

وی گفت: تحقیقات پرونده برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این سرقت‌های سریالی از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

انتهای پیام//س.ح

دستگیری سارقان سرقت‌های سریالی در نیشابور

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.