۸۱۰ زائر بوشهری به حج تمتع مشرف می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: ۸۱۰ زائر این استان در قالب ۶ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول رنجبر افزود: نام‌نویسی از تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان بهمن ۱۳۸۵ از دیروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند با ورود به سامانه «رزرو حج» اطلاعات خود را تکمیل کنند و پس از گرفتن کد رهگیری،در کاروان مورد نظر ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: ودیعه‌گذاران پس از ثبت نام ۷۲ ساعت فرصت دارند به کاروان مورد نظر مراجعه کنند و افزون بر تحویل مدارک، قسط اول را که ۱۵ میلیون تومان است، تحویل دهند.

رنجبر گفت:درصورتی که ظرفیت کاروان‌ها تا ۲۰ اسفند تکمیل نشود، فراخوان جدیدی داده می‌شود تا کسانی که تا ۱۵ اسفند ۸۵  ودیعه‌گذاری کرده‌اند، نام‌نویسی کنند.

رنجبر با اشاره به اینکه ۵۵ درصد واجدان شرایط را مردان و ۴۵ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: زائران مدینه بعد هستند و دهه سوم تیر ۹۸ اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: دو کاروان ۱۳۵ نفره برای شهرستان بوشهر و جزیره خارگ، یک کاروان ۱۶۰ نفره برای شهرستان‌های تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه، یک کاروان ۸۵ نفره برای شهرستان‌های گناوه و دیلم، یک کاروان ۱۶۰ نفره برای شهرستان دشتستان و یک کاروان ۱۳۵ نفره برای خواهران و برادران اهل تسنن استان در نظر گرفته شده است.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور در نوبت اعزام به حج تمتع هستند.

انتهای پیام/ک

زائران بوشهری در ۶ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.