مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست کشور برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویی توسط کمیته امداد این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست کشور برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویی توسط کمیته امداد این استان خبر داد و گفت : این نهاد برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان از ظرفیت خیران نیکوکار و جهادگران بهره گرفته است.

وی گفت : کمیته امداد استان کرمانشاه در سال۹۷ رتبه نخست کشور را برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویی کسب کرده است.

خدرویسی با بیان اینکه در سال جاری این نهاد بیش از چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد کرده، بیان کرد: کمیته امداد برای ایجاد این فرصت‌های شغلی از ظرفیت خیران نیکوکار و جهادگران نیز بهره گرفته که این خیران در طرح‌های راهبران شغلی و استعداد سنجی یاری رسان این نهاد بوده اند.

وی ادامه داد: امسال حدود ۸۹ میلیارد تومان به ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: جذب منابع بانکی و امدادی، اجرای طرح‌های اشتغال دانش بنیان و راهبران شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نوین و اعمال نظارت‌های پایدار بر طرح‌های اشتغال از دیگر گزینه‌های بوده که موجب موفقیت این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت شده است.

حسین خدرویسی با تاکید بر اینکه طرح‌های شغلی اجرایی از سوی مددجویان کرمانشاهی از کیفیت بیش‌تر از ۹۵ درصدی برخوردار بوده اند، گفت: کیفیت این طرح‌ها از سوی سازمان‌های مربوطه در استان مورد نظارت‌های دقیق قرار گرفته و به تایید این سازمان‌ها رسیده است .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.