رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از کمک ۴۹۰ میلیون تومانی اوقاف به بیماران سخت درمان این شهرستان خبر داد.

کمک ۴۹۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به بیماران سخت درمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان‌جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به رتبه برتر شهرستان در حوزه موقوفه گفت: ۶۳.۵ درصد از اراضی شهرستان ملایر وقفی است.

وی با تأکید به موقوفات ارزشمند مرحوم سیف الدوله واقف بزرگ ملایری در حوزه بهداشت و درمان مبنی بر ایجاد بیمارستانی در ملایر تصریح کرد: در این راستا مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بازسازی، مرمت و تجهیز یک بخشی از بیمارستان امام حسین (ع) از محل موقوفات این مرحوم در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه در ایام الله دهه فجر مبلغ ۴۸ میلیون تومان از محل موقوفه حاج رضا اسماعیلی به ایتام و دانش‌آموزان شهر‌های جوکار و ملایر کمک هزینه دارو و درمان پرداخت کرده‌ایم، گفت: همچنین از محل موقوفه این واقف مبلغ ۴۵ میلیون تومان برای روشنایی تعداد ۴۰ مسجد به مناسبت چهل سالگی انقلاب در شهرستان کمک شده است.

جعفری از دیگر اقدامات این نهاد در راستای نیت واقف، به اعزام ۱۱۲ نفر به کربلای معلی از محل موقوفات مرحوم سیف الدوله اشاره کرد و افزود: برای اعزام این افراد که همگی از محرومان و نیازمندان شهرستان بودند مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان معادل ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای هر نفر هزینه شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷۰ میلیون تومان از محل موقوفات مرحوم سیف الدوله برای خرید وسایل کمک آموزشی، کیف و کفش، لوازم و التحریر و کاپشن دانش‌آموزان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: اداره اوقاف ملایر در راستای نیت واقفان تعداد ۲۰ عدد ویلچر به معلولان زیر پوشش بهزیستی و همچنین مبلغ ۸ میلیون تومان اطعام دهی شب‌های جمعه در مرکز آفتاب (نگهداری معلولان ذهنی)، کمپ بانوان و گرم خانه‌های شهرداری هزینه کرده است.

نتهای پیام/ب

کمک به بیماران سخت درمان در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.