سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسما آغاز بکار کرد.

آ​غاز بکار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیابه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسما آغاز بکار کرد این مجمع که مهمترین دستور جلسه آن برپایی انتخابات هیات اجرایی و روسای کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا می‌باشد از ساعت ۹.۳۰ صبح و با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در سالن اجتماعات هتل اینترکنتینتال شهر بانکوک آغاز بکار کرد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رحیمی عضو هیات اجرایی،  سجادی مشاور رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل نمایندگان ایران در این شورا هستند.

شیخ احمد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک تایلند بواسطه میزبانی این نشست به بازی‌های برگزار شده بین مجمع قبل و سی و هشتمین مجمع اشاره کرد و گفت: رویداد‌های بسیاری را تجربه کردیم که مهمترین آن بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود که توانست در محیطی شاد و انرژیک خانواده ورزشی آسیا را گرد هم جمع کند.

او یاد آور شد: روح و هدف ورزش و بازی‌ها چیزی جز این نیست و همه ما باید دست در دست هم برای جامه عمل پوشاندن به شعار المپیک و بازی‌ها قدم برداریم.

بعد از صحبت‌های شیخ احمد نواب رئیس منطقه‌ای گزارشی را از فعالیت‌های خود در ذون‌های شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب و آسیای میلنه ارائه دادند.

گزارش نمایندگان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از روند میزبانی و برگزاری این دوره از پیکارها، گزارش کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ از روند آماده سازی سالن‌ها و اقدامات صورت گرفته، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و ارائه گزارش عملکرد آنوک از دیگر برنامه‌های سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا می‌باشد.

این مجمع عصر امروز و با برگزاری انتخابات هیات اجرایی و روسای کمیته‌های مختلف شورای المپیک آسیا به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:

نشان ویژه OCA به افشارزاده اعطا شد

مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان وارد بانکوک شدند


انتهای پیام/

برگزاری نشست مجمع عمومی شورای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار