امام جمعه تربت جام گفت:ترویج مهارت‌های زندگی باعث تحکیم و استحکام خانواده می‌شود.

دشمن به دنبال تضعیف خانواده‌ها استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام طاهری امام جمعه تربت جام در جلسه شورای اداری در نصرآباد گفت: اعتیاد، طلاق، بیکاری جوانان بزرگ‌ترین معضلات اجتماعی است و مسئولین برای رفع این معضلات چاره جویی و تلاش کنند.

وی تصریح کرد: بیشترین شهدای تربت جام متعلق به منطقه نصرآباد است و این نشان دهنده آن است که خانواده‌ها برای حفظ ارزش‌های اسلامی حاضر هستند هزینه کنند و مشکلات را تحمل نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت جام گفت: بخش نصرآباد مظلوم واقع شده است و روستایی ۱۲ خانواری داریم که ۱۸ شهید دارند، اما از حداقل امکانات محروم هستند.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم در این جلسه گفت: فناوری‌های جدید در در دنیا ارتباطات ما را نزدیک کرده است، اما در بین اعضای خانواده‌های فاصله زیادی ایجاد نموده است و به همین علت است که شعار بهداشت جهانی و سازمان جهانی این است که بیایید با هم سخن بگوییم.

حجت الاسلام مظاهری امام جمعه نصرآباد نیز در این جلسه افزود: افزایش نگران کننده آمار طلاق، کودک همسری، گسترش مواد مخدر و اعتیاد خرده فروشی مواد مخدر از مهمترین مشکلات منطقه می‌باشد و لازم است مسئولان در این زمینه توجه جدی برای حل این مشکلات داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخش نصراباد هم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن در دوران دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای داشته اند، اما متاسفانه بعضی از مشکلات هنوز به قوت خود باقی است.

امام جمعه نصرآباد گفت:بعضی از مشکلات اجتماعی نتیجه عدم خدمات رسانی مطلوب است و در روستا‌های منطقه هنوز دانش آموزانی هستند که در کانکس تحصیل می‌کنند و با کمبود فضای آموزشی روبرو هستند.

انتهای پیام//ز.ج


بعضی از مشکلات اقتصادی نتیجه عدم خدمات رسانی مطلوب است

برچسب ها: طلاق ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.