اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی آبادان و خرمشهر انتخاب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با برگزاری نهمین دوره انتخابات مشخص شدند.

از مجموع ۴۵۱ واجد شرایط رای دادن در اتاق بازرگانی آبادان؛ ۳۷۷ نفر در این انتخابات شرکت کردند که در گروه بازرگانی محمد صادق جوهری، حسن افخمی آبادانی و محسن براتی در گروه صنعت مسعود خیاط زاده، غلامرضا اکبری زاده و مجید پور کائد، گروه معدن اسداله کرد زنگنه و فرشید قربانی و در گروه کشاورزی، احمد زارعی، امید قربانی و سید رضا زیتون نژاد با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در خرمشهر نیز ۶۳۹ نفر واجد شرایط رای بودند که در این دوره از انتخابات هانی فیصلی، محمدجواد مومن، کاظم بحران احمد، فاضل شنیور و عبدالرضا سریح زاده در گروه بازرگانی انتخاب شدند.

در گروه معدن مرتضی جزایری اصل، امیر خلفی، عبود طیبی، امین فرطوسی و عبدالمنعم کعبی نژاد در گروه صنعت و سیدمصطفی موسوی و سعید حمداوی در گروه کشاورزی طاهر سلیمانی، احمد شریفات و محمد عسکری صابر حائز اکثریت آرا شدند و به عنوان نماینده گان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.