سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری خاتون خورشید با اعلام برگزیدگان در هفت رشته مختلف در تربت حیدریه به پایان رسید.

زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یوسف امینی قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم با تاکید بر لزوم کاربرد هنر در بیان، پیام و ابلاغ آن گفت: زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام است و در این راه باید از بهترین‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کنار هنرمندانی که سال‌ها در عرصه هنر فعالیت کرده اند و همچنین توجه به زنان و مسائل پیرامون آنان را از ویژگی‌های این جشنواره می‌باشد.

قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جشنواره از نمونه‌های موفق مشارکت منطقه‌ای چند شهرستان می‌باشد و آسیب شناسی سه دوره برگزاری این جشنواره برای رفع ایرادات آن باید در دستور کار قرار گیرد.

حسن زاده دبیر برگزاری این جشنواره نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره، اهداف برگزاری جشنواره را بردن فرهنگ و هنر به میان مردم ازسویی و توجه به قدر و منزلت زنان و مادران و همچنین توجه جدی به هنرمندان زن دانست و گفت: برگزاری این جشنواره به صورت شهرستانی و سپس منطقه‌ای با هدف تبادل هنری و تجربیات هنرمندان با یکدیگر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سومین جشنواره منطقه ای خاتون خورشید نفرات برتر خود را شناخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.