رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امهال سه هزار و ۱۷۴ فقره تسهیلات بهره برداران بخش کشاورزی این استان از اوایل بهمن ماه سالجاری تاکنون با بخشودگی سود به میزان ۲۱۹ میلیارد ریال از سوی بانک کشاورزی انجام شده است.

۳۱۷۴ وام کشاورزی سیستان و بلوچستان مورد امهال قرار گرفت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی پیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف حمایت از بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی، سود، کارمزد و جریمه وام کشاورزان خسارت دیده بر اثر حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۹۶ تا ۹۷ بخشوده شده و اصل وام آنان نیز به مدت سه سال امهال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس بهره برداران بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان که اصل بدهی تسهیلات اولیه آنان کمتر از ۳۳۶ میلیون ریال و تاریخ سررسید بدهی از اول مهرماه ۹۶ تا پایان اسفند سال ۹۷ است برای بهره‌مند شدن از مزایای این مصوبه به مدیریت جهاد کشاورزی و شعب بانک کشاورزی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سال زراعی گذشته براثر مخاطراتی نظیر خشکسالی شدید و سرمای بیش از حد خسارات زیادی به بخش کشاورزی در این استان وارد شد.

انتهای پیام/گ

وام کشاورزی برای بهره برداران بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار