مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: استدلال تبانی برای ذهن‌های بیمار است که مالکیت مشترک ۲ تیم فوتبال  تراکتورسازی و ماشین سازی مطرح می‌کنند.

 هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره شائبه تبانی در دربی تبریز اظهار کرد: استدلال تبانی برای ذهن‌های بیمار است که مالکیت مشترک ۲ تیم فوتبال  تراکتورسازی و ماشین سازی مطرح می‌کنند. مالکیت پرسپولیس و استقلال و تیم‌های زیر مجموعه نفت و مس یکسان است چرا درباره این تیم‌ها صحبت نمی‌کنند.

او ادامه داد: تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و در هفته گذشته هم توانست صدرنشین لیگ را با ۲ گل شکست بدهد، اما تیم ما هم مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند و به طور حتم هر ۲ تیم بازی منطقی ارائه می‌دهند.

خواستار برگزاری دربی تبریز در یادگار امام تبریز هستیم

نصیرزاده درباره تغییر محل بازی دربی تبریز بیان کرد: درخواست خود را برای برگزاری دربی تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز دادیم و منتظر تصمیم مسئولان هستیم. تعداد هواداران ۲ تیم بیش از  ظرفیت ورزشگاه بنیان دیزل است  به همین علت هر ۲ باشگاه خواهان برگزاری بازی در یادگار امام تبریز هستند. به هر حال منتظر تصمیم شورای تامین هستیم و به نظر نمی‌رسد که مسئولان امر با درخواست ما مخالفت کنند. البته چمن ورزشگاه بنیان دیزل خیلی بهتر از ورزشگاه یادگار امام است و یکی از بهترین زمین‌های فوتبال را در اختیار داریم.

مدیرعامل ماشین سازی درباره احتمال تغییر زمان بازی دربی تبریز تصریح کرد: ما باید فاصله بازی بعدی خود را در نظر بگیریم و درخواستی هم برای تغییر زمان بازی نداشتیم.

تراکتورسازی در تعداد هوادار رکورد دار است 

او درباره سهمیه هواداران تراکتورسازی و ماشین سازی در دربی تبریز بیان کرد: جایگاه هواداران ۲ تیم در ورزشگاه مشخص شده است و کانون هواداران ما تلاش می‌کند که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. تراکتورسازی بیشترین هوادار را در بازی‌های خانگی در جهان دارد و گنجایش ورزشگاه یادگار امام ۷۰ هزار نفر است که علاوه بر این  ۲۰ هزار نفر روی تپه‌های اطراف حضور دارند و ۱۰ هزار نفر هم در محوطه ورزشگاه هستند و از این نظر تراکتورسازان رکوردار هستند.

نصیرزاده درباره وضعیت بلیت فروشی دربی تبریز گفت: بلیت فروشی از سوی سازمان لیگ به علت هزینه‌های جنبی  اجباری شده است و امسال ما بلیت فروشی را به یک پیمانکار واگذار کردیم و هیات فوتبال آذربایجان شرقی این کار را انجام نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار