مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، بر ضرورت پرداخت مطالبات کارگری در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  گفت: فعالیت کارآفرینان موجب اشتغال، تولید در کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید الگو‌های موفق را به جامعه معرفی کنیم، افزود: امروز بزرگترین نیاز ما الگو پذیری از افراد کارآفرین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه کارآفرین، نوآور، خلاق، دارای ایده  است، گفت: این الگو‌ها باید معرفی شوند.

آشتاب با تاکید بر اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید از راهکار‌های نوآورانه و خلاقانه استفاده کرد، گفت: شرکای اجتماعی شامل دولت، کارگر و کارفرما می‌توانند در این زمینه تأثیر گذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در کنار دولت با مصرف کالای داخلی نقش آفرینی کنند تا شاهد توسعه بنگاه‌های اقتصادی باشیم، افزود: باید تولید رقابتی و مشتری پسند را داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: امروز همه قوا در حوزه اقتصادی ورود پیدا کرده‌اند و بسیج سازندگی دو هزار طرح را در استان اجرایی می‌کند.

آشتاب، بیان کرد: دو برنامه برای رونق کارآفرینی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آن‌ها ایجاد کافه کارآفرینی است و دیگری راه اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوان است.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری نجیب و آرامی داریم و فضای کارگری استان آرام است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی لازم زمینه پرداخت مطالبات کارگری استان نیز فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

مطالبات کارگری لرستان پرداخت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.