سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور بیان کرد: بازی خیلی سختی مقابل پاختاکور داریم. این تیم همان تیم ملی ازبکستان است و مثل السد قطر ۷-۸ بازیکن ملی پوش دارد. بازی کردن مقابل پاختاکور سخت است و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا در یک بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنیم.

او افزود: فاصله بازی‌ها بسیار کم است و شرایط سختی داریم. بازیکنان تحت فشار هستند و همین فشردگی‌ها باعث می‌شود تا کیفیت بدن‌ها پایان بیاید و کار سختی داشته باشیم، اما تمام تمرکزمان روی دیدار با پاختاکور است و تلاش می‌کنیم به پیروزی برسیم. پاختاکور به نوعی تیم ملی ازبکستان است که ۷ - ۸ بازیکن ملی پوش دارد و حتی السد قطر هم از تیم ملی کشورش قوی‌تر است، زیرا بازیکنان خارجی خوبی دارد و الاهلی هم که همه از آن شناخت دارند که سرمایه گذاری زیادی کرده و برای مسابقات آماده می‌شود.

حسینی ادامه داد: گروه سختی داریم و کار‌های دشوارمان تازه شروع شده است. تلاش می‌کنیم تا در ۳ جبهه جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم. فاصله کم بازی‌ها باعث شده تا بازیکنان خسته و دچار مصدومیت‌های فراوانی شوند. پاختاکور تیم خوبی است و ۷- ۸ بازیکن این تیم در جام ملت‌ها ۲۰۱۹ حضور داشتند. پس از این بازی باید در طی ۲ روز با اتوبوس به قائمشهر برویم و پس از آن با تیم ملی قطر بازی داریم (السد) که شرایط مان را سخت و سخت‌تر می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: نیم فصل فشرده و سختی را سپری می‌کنیم و بازیکنان شرایط به شدت سختی دارند. پاختاکور برای این بازی ۲ هفته استراحت کرده و مسئولان آن‌ها به باشگاه هایشان اجازه می‌دهند که استراحت کافی داشته باشند تا با شرایط خوب در مسابقات آسیایی حاضر شوند، اما نه متاسفانه برای ما انرژی خوبی می‌گذارند نه امکانات خوب.

او درباره تقابل با پاختاکور گفت: با این شرایط سخت قرار است بازی کنیم و البته این نکته را باید در نظر بگیریم که کشور ما پنهاور است و برای مثال برای دیدار با مسجد سلیمان باید با پرواز راهی اهواز شویم، سپس با اتوبوس به مسجد سلیمان برویم و ... که شرایط را سخت‌تر می‌کند. ما در زمین‌های خوب تمرین نمی‌کنیم، در زمین‌های خوب بازی نمی‌کنیم و این مشکلاتی است که داریم و این موضوع کار را برای نمایندگان کشورمان سخت می‌کند.

حسینی اضافه کرد: از سویی دیگر باید مقابل تیم‌های پرقدرتمندی قرار بگیریم. همانطور که گفتم اکثر بازیکنان پاختاکور در تیم ملی ازبکستان حضور دارند و به همین دلیل مسئولان و فدراسیون فوتبال کشورشان به آن‌ها کمک می‌کنند تا در آسیا موفق شوند. السد هم همان تیم ملی قطر است، با ۴ بازیکن خارجی فوق العاده که ژاوی و گابی هم جز آن‌ها هستند.

مدافع با تجربه سرخپوشان در مورد مشکلات زمین خاطرنشان کرد: بحث کری خواندن و مسائل دیگر جدا است، اما برای نمایندگان ایران زمینی تهیه نکردند تا حداقل سه روز در آن تمرین کنند تا آماده بازی با حریفان قدرتمند شوند. حداقل کاری می‌شود، کرد این است که در زمین خوبی تمرین کنیم تا مقابل حریف قرار بگیریم و فرقی ندارد پرسپولیس باشد یا استقلال و ذوب آهن. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک نمی‌کند که باشگاه‌ها یک زمین خوب داشته باشند تا با آمادگی مقابل حریفان قرار بگیرند.

حسینی:

او در پایان درباره مشکلات مالی گفت: سرپرست باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات برطرف شود. همه در حال کمک هستند تا شرایط خوبی ایجاد شود، اما تنها بحث پرسپولیس مطرح نیست و همه مشکل دارند، اما پرسپولیس به مراتب مشکلات بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد و بازیکنان هم وظیفه‌ای دارند که تلاش می‌کنند تا آن را به نحو احسن انجام دهند. امیدوارم مشکلات مالی حل شود و بتوانیم با قدرت مقابل حریفان قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید:

فیفا قوانین فوتبال را تغییر داد

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

پرسپولیس بدون محروم در آسیا/ کامیابی نیا و مصلح به پاختاکور می‌رسند


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره دیدار با پاختاکور ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.