مدیر نمایشگاه‌های استان یزد گفت: ۲۲۰ غرفه دار انواع پوشاک، مواد غذایی، بهداشتی، آشامیدنی و دیگر اقلام مورد نیاز مردم را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

نمایشگاه بهاره عرضه کالا در یزد آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  مصطفی بوستانی مدیر نمایشگاه‌های استان یزد با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بهاره عرضه کالا در یزد گفت: در این نمایشگاه ۲۲۰ غرفه انواع پوشاک، مواد غذایی، بهداشتی، اشامیدنی، کیف، کفش، آجیل و دیگر اقلام مورد نیاز مردم عرضه می‌کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگانی از استان‌های یزد، اصفهان فارس و خراسان رضوی حضور دارند که اجناس را با قیمتی ۱۰ تا ۳۰ درصد کمتر از بازار در معرض فروش گذاشتند.

 بوستانی ادامه داد: برای اولین بار در این نمایشگاه ۹۰ بانوی هنرمند و کارافرین هنر‌های دستی و دست ساخته‌های خود را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنند.

بوستانی تعدیل قیمت‌ها، رفاه حال شهروندان و تامین نیاز‌های مردم در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز را از اهداف برپایی نمایشگاه یزد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت شش روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی

افتتاح نمایشگاه بهاره در یزد

برچسب ها: کالا ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
علی بود