عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار ایجاد پیوند ناگسستنی میان مسجد، فعالان حوزه سلامت و مردم در جامعه شد.

پیوند ناگسستنی میان مسجد، فعالان حوزه سلامت و مردم ایجاد شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در اولین همایش ملی ناهنجاری‌های مادرزادی، اظهار داشت: این محفل علمی و پزشکی تجلی فکر نخبگان علوم پزشکی و خیران نیک‌اندیش در حوزه سلامت در جهت حمایت از بیماران خاص که اکثراً اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: امنیت در حوزه اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده و هست و عقد اخوت پیامبر اکرم (ص) در راستای تقویت امنیت و سلامت جامعه بود و متاسفانه مسلمان از این موضوع بی‌خبرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مساجد بهترین مکان برای ترویج و تبلیغ سلامت در جامعه هستند، گفت: باید پیوند ناگسستنی میان مسجد، فعالان حوزه سلامت و مردم در راستای ترویج و تبلیغ سلامت در جامعه ایجاد شود و بسیار خوشنودیم که عموم علما اعم شیعه و سنی نسبت به موضوع سلامت به‌طور جد ورود پیدا کرده‌اند.
 
آیت الله سلیمانی افزود: در سطح کشور نقش موثر جامعه روحانیت برهیچکس پوشیده نیست و به نمایندگی از این جامعه بزرگ اعلام می‌کنیم که آماده هرنوع همکاری با مسئولان در راستای ترویج و تقویت حوزه سلامت در جامعه هستیم و متقابلاً از مسئولان هم می‌خواهیم که طوری خدمت کنند که انگیزه مشارکت و حضور پررنگ در جمع‌های مردمی هم باشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مساجد بهترین مکان برای ترویج و تبلیغ سلامت در جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.