فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری ۳ عضو یک باند که به منزل خانمی ۷۰ ساله دستبرد زده بودند، خبر داد.

دزدان خانه مادربزرگ در دام پلیس اسلام‌آباد غرببه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ سلیم سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: عضو یک باند که به منزل خانمی حدود ۷۰ ساله دستبرد زده و طلا جات و پول‌های نقد وی را به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون ریال به سرقت بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع سرقت از منزل خانمی مسن در روز جمعه (۱۰ اسفند) که به تنهایی زندگی می‌کرد، مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی و کلانتری ۱۲ مرصاد رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک مرد جوان و ۲ خانم به بهانه پخش آش نذری به درب منزل این خانم مراجعه و به زور وارد خانه اش شده و پس از بستن دست و پای این خانم مسن، طلاجات وی را به ارزش ۲۲ میلیون تومان به همراه ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد را سرقت کرده اند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با توجه به حساسیت‌های موضوع، توانستند در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه، هر ۳ متهم را با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به کشف طلا‌های سرقتی در مخفیگاه متهمان پیش از آنکه فرصت فروش آن‌ها را پیدا کنند،بیان  کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت طلاجات و پول‌های نقد این خانم مسن اعتراف کردند.

وی همچنین از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سلیمی در پایان کشف سرقت‌های انجام شده را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

انتهای  پیام/ز

 

کشف طلا‌های سرقتی در مخفیگاه متهمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.