مدیر بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرمانشاه از کودک دچار آتش سوزی در چادر زلزله زدگان عیادت کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین امیری مدیر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه پس از عیادت ودلجویی از خانواده آکسون کودک دچار آتش سوزی در چادر زلزله زدگان گفت : هزینه درمان کودک سرپلذهابی که براثرسوختگی به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کرده، رایگان است.

وی گفت : امیررضا آکسون با ۳۲ درصد سوختگی براثر آتش گرفتن زیر چادر با هیتر، به بیمارستان مراجعه کرده وبلافاصله توسط تیم پزشکی بخش سوختگی بیمارستان تحت مداوا قرارگرفته و اکنون حال عمومی وی خوب میباشد .

امیری افزود : کلیه هزینه‌های درمان کودک سرپل‌ذهابی که براثرسوختگی به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کرده رایگان است.

مخصوصی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: پس از بستری شدن این کودک، بیمارستان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از خانواده این کودک درخواست می‌کند که این مبلغ را پرداخت کردند و پس از آن موضوع را رسانه‌ای کردند که به محض اطلاع از موضوع دستور رایگان کردن هزینه‌های درمان را دادم.

مخصوصی تصریح کرد : چنین مواردی نیاز به رسانه‌ای شدن ندارد و خانواده بیمار کافی است به مدیریت بیمارستان مراجعه کند و موضوع را اطلاع دهد که ما اقدام به رایگان کردن و یا تخفیف هزینه‌ها را می‌دهیم.

وی توضیح داد : پس از اطلاع از موضوع، ۵۰۰ هزار تومانی را که پرداخت کرده بودند به خانواده این کودک بازگرداندیم و تمام هزینه‌های درمان کودک را نیز رایگان کردیم.

وی هزینه هر بیمار ناشی از سوختگی در این بیمارستان را به دلیل هزینه بر بودن پانسمان‌ها و مراجعات متعدد به اتاق عمل بسته به میزان سوختگی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: برخی از این هزینه‌ها مشمول بیمه نمی‌شود و بیمار باید پرداخت کند.

مخصوصی در مورد وضعیت این کودک سرپل ذهابی توضیح داد که تمام کار‌های درمانی برای این کودک انجام شده و توسط فوق تخصص مجرب پلاستیک نیز معاینه شده است .

 

 

انتهای پیام/د

هزینه درمان کودک سرپلذهابی رایگان است

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.