سرمربی تیم والیبال ال‌جی کاشمر گفت:تیم کاشمر با برتری در مقابل تیم نیشابور به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال خراسان رضوی صعود کرد.

صعود تیم ال جی کاشمر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال خراسان رضوی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کاظم نجار سرمربی تیم والیبال ال‌جی کاشمرگفت: مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال خراسان رضوی با یک مسابقه در سالن ورزشی تختی نیشابور برگزار شد که در جریان این بازی تیم والیبال ال‌جی کاشمر به مصاف تیم امید نیشابور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به جمع ۴ تیم برتر در مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از مجموع ۱۶ بازی برگزار شده، تعداد ۱۲ بازی را با پیروزی به پایان رساندیم، افزود: در حال حاضر ۱۲ بازیکن کاشمری و ۲ بازیکن مشهدی که به‌صورت کمکی به تیم اضافه شدند، عملکرد خوبی تاکنون داشتند.

سرمربی تیم والیبال ال‌جی کاشمر ادامه داد: تیم والیبال ال‌جی کاشمر امروز با شکست تیم نیشابور به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر استان راه‌یافته است، و بازی بعدی ما برابر تیم کشاورز نیشابور است که با کسب پیروزی در این دیدار راهی بازی فینال خواهیم شد.

نجار با تأکید بر اینکه تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان، هیأت والیبال و نمایندگی محصولات ال‌جی صورت گرفته است، تصریح کرد: اگرچه تاکنون بخش عمده‌ای از مشکلات مالی با حمایت‌های انجام‌شده مرتفع شده است، اما انتظار داریم با استمرار کمک‌ها، دغدغه‌های مالی نیز به‌صورت کامل از بین برود و بازیکنان بدون استرس و باروحیه و آرامش بیشتری به مصاف رقیبان بروند.

 تیم والیبال ال‌جی کاشمر به سرپرستی سعید مسافر و سرمربی کاظم نجار سه‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم کشاورز نیشابور می‌رود.

انتهای پیام// و.ت
 

صعود تیم والیبال ال جی کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.