دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با برگزاری دو مسابقه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون والیبال، دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با برگزاری دو مسابقه جذاب و بسیار زیبا پیگیری شد.

شهرداری ورامین ۳ – پیام خراسان یک

ورامینی‌ها در خانه موفق شدند حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهند. شاگردان محمدی راد ابتدا در ست اول نتیجه با ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند تا شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشند. در ست دوم نیز ورامین برنده مسابقه بود و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست داد، اما در ست سوم شاگردان قوچان نژاد موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی برسند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم نیز تیم ورامین توانست برتری خود را در امتیازات ابتدایی تا پایان حفظ کند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

درگیری و زد و خورد در سالن شهید گلعباسی

در پایان مسابقه دو تیم شهرداری و پیام  در حالی که بازیکنان دو تیم در حال دست دادن بهم بودند درگیری بین سید محمد موسوی و یکی از تماشاگران ایجاد شد. سایر بازیکنان برای پایان دادن به این درگیری وارد ماجرا شدند، اما فضا ملتهب‌تر شد.

در ادامه برخی از تماشاگران هم خود را به زمین مسابقه رساندند و حضور آن‌ها موجب شد تا درگیری‌ها تشدید شود. نیرو‌های انتظامی برای پایان دادن به این اتفاق وارد ماجرا شدند. در نهایت سید محمد موسوی، بازیکن پیام با اسکورت برخی از بازیکنان تیم شهرداری ورامین به رختکن رفت.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا کمیته انضباطی برای این اتفاقات تصمیم گیری خواهد کرد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد؟

کاله مازندران یک – سایپا ۳

دو تیم آماده این روز‌های والیبال ایران یکی از زیبا‌ترین مسابقات فصل را در آمل برگزار کردند. کاله با حمایت هواداران خود شروع خوبی داشت و توانست ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان برساند، اما در ست‌های بعدی، سایپا به پیروزی رسید تا برنده از زمین خارج شوند. شاگردان اکبری در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسید تا در خانه حریف با برد کار خود را آغاز کرده باشد.


بیشتر بخوانید: سرمربی جدید تیم ملی والیبال روسیه مشخص می شود


انتهای پیام/

 

برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار