پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدایتی از جیب خود به بازیکنان پول داده است و این موضوع به کمیته اخلاق ارتباطی ندارد.

مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احضار بازیکنان و مربیان این تیم به کمیته اخلاق برای پرونده حسین هدایتی اظهار کرد: هدایتی از جیب خود به پرسپولیسی‌ها پول داده است و فکر نمی‌کنم به کمیته اخلاق این موضوع ارتباطی داشته باشد.

او ادامه داد: مسئله رانت خواری با هدیه و کادو به فوتبالیست‌ها تفاوت دارد و نباید به خاطر این موضوع فوتبالیست‌ها به کمیته اخلاق بروند. امثال بابک زنجانی و علی انصاری هم به تیم‌های مختلف کمک کردند و این دلیلی برای احضار بازیکنان به مراجع قضایی نیست. هدایتی علاوه بر فوتبالیست‌ها به کشتی گیران، والیبالیست ها، وزنه برداران و نیازمندان کمک کرده است و این موضوع با مسائل مالی فرق می‌کند.

محرمی درباره اینکه دریافتی از حسین هدایتی داشته است یا خیر، گفت: من به عنوان طرفدار در تولد هدایتی حضور داشتم و شنل طرفداری بر دوش هدایتی گذاشتیم چرا که او در آن زمان کمک‌هایی به باشگاه پرسپولیس کرده بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه علی پروین به همراه چند نفر قصد دارند به هدایتی کمک کنند، بیان کرد: اگر پروین بخواهد کاری برای هدایتی انجام بدهد من هم او را همراهی می‌کنم چرا که هدایتی به ورزش کشورمان کمک کرده است. مسئولانی که به هدایتی وام دادند در قبالش ضمانت گرفتند و آن‌ها هم باید دادگاهی شوند.

او در پایان درباره بازی پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و به طور حتم این تیم می‌تواند پاختاکور را شکست بدهد.


بیشتر بخوانید: 

التهاب فوتبال در سکوت سئول نشینان/ دعوای مجازی در فضای واقعی!

کمیته اخلاق هدایتی، رهبری فر و افشاریان را فراخواند

جزئیات پررنگ بودن نقش شرکت حسین هدایتی در جشن قهرمانی پرسپولیس

راهی که هدایتی برای ضربه زدن به پرسپولیس انتخاب کرد


انتهای پیام/

واکنش محرمی به کمک‌های هدایتی به پرسپولیسی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار