«مرزوق الغانم» عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از لحاظ سیاسی، امری حرام توصیف کرد.

رئیس پارلمان کویت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان عربی، مرزوق الغانم، رئیس پارلمان کویت در سخنرانی خود در نوزدهمین نشست اتحادیه پارلمان‌های عربی در اردن بر ضرورت حمایت عملی عربی و بین المللی از مسئله قدس تاکید کرد و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را حرام دانست.

وی در سخنان خود که با محوریت مسئله فلسطین بود، نپذیرفتن عادی سازی روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی و حرام سیاسی دانستن آن و همچنین ذکر این مسائل را در متن بیانیه پایانی این نشست خواستار شد.

رئیس پارلمان کویت به صراحت کشورهی عربی را به حمایت از تلاش‌های کشور اردن در راستای قیمومیت و حمایت از مقدسات فراخواند.

وی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را مسئله مهمی در جریان پرونده قدس دانست و گفت: دشمن حتی نمی‌خواهد ما در سخنرانی هایمان از مسئله فلسطین حرفی به میان بیاوریم.

مرزوق الغانم سایر کشور‌ها را برای حمایت از مسئله فلسطین به انجام تلاش‌های دیپلماتیک فراخواند و اعلام کرد که کشورش برای رهبری بی قید و شرط هر جریانی که به اختلاف میان طرف‌های فلسطینی پایان دهد آماده است.

وی در سخنرانی خود درج عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در لیست حرام سیاسی و ذکر کردن آن در بیانیه پایانی نشست را خواستار شد و اعلام کرد که کشور‌های عربی همگی باید یکصدا به عادی‌سازی روابط با رژیمی اشغالگر و کودک‌کش را نه بگوییم چرا که این کار عنوانی آشکار برای تسلیم و تضعیف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ش ا م
۱۳:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
بنوبه ی خودازشمامتشکرم وقطعاخداوپیامبروتمامی مسلمانان واقعی وآزادیخواهان دنیاازاین قاطعیت به حق شماراضی اند.اجرکم عندالله وعندالرسول.
آخرین اخبار